Bestel 3, betaal 2! Op alle sleutelhangers, tassels & kettingen.

Bestel 3, betaal 2! Op alle sleutelhangers, tassels & kettingen.


    Algemene voorwaarden

    1. Algemene Voorwaarden voor de website van Bazar Bizar BVBA.
    Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle online transacties met BVBA Bazar Bizar. Gelieve ze aandachtig te lezen alvorens een bestelling te plaatsen. Alle overeenkomsten zijn onderworpen aan en zullen worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Belgische wetgeving, en alle geschillen tussen de partijen zullen uitsluitend worden beslecht door de Belgische rechtbanken. Niets in deze Algemene Voorwaarden wordt geacht afbreuk te doen aan uw wettelijke rechten.
    Door gebruik te maken van deze website aanvaardt u deze Algemene Voorwaarden. Alle transacties met BVBA Bazar Bizar zijn onderworpen aan deze Algemene Voorwaarden.

    De woorden "het bedrijf", "wij" of "ons/onze" verwijzen steeds naar BVBA Bazar Bizar. Het woord "klant" verwijst steeds naar de persoon of personen die goederen van de onderneming kopen of overeenkomen om goederen te kopen. Elke verwijzing naar de website impliceert een verwijzing naar alle URL's die eigendom zijn van BVBA Bazar Bizar.
    Bedrijfsgegevens BVBA Bazar Bizar:
    Duffelsesteenweg 152 - 2550 Kontich - België
    BE0684 809 409
    [email protected]
    0032 (0) 3 246 60 61

    2. Prijzen
    Alle prijzen zijn vermeld in euro's. De adviesprijzen zijn inclusief 21% BTW, tenzij duidelijk anders vermeld. De prijzen die worden weergegeven zodra u bent ingelogd als geautoriseerde verkoper zijn exclusief BTW. Alle prijzen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

    3. Bestellingen
    Om een product te kopen, moet u het eerst toevoegen aan uw winkelmandje. Zodra u de gewenste producten aan uw winkelmandje heeft toegevoegd, dient u uw contact- en facturatiegegevens en eventueel het dropshipmentadres in te voeren. Zodra wij alle bovenstaande gegevens hebben ontvangen, krijgt u een overzichtspagina te zien. Zodra u deze accepteert, is uw aankoop bevestigd. U ontvangt de proforma en pas na betaling worden de goederen verzonden.

    Wij aanvaarden bestellingen via online transacties (beveiligde server). Alle transacties met krediet- en debetkaarten zijn onderworpen aan verificatie en autorisatie door de uitgever van de kaart. Wij accepteren Visa, MasterCard, Maestro, Bancontact/Mister Cash, iDEAL en PayPal. Indien uw kaartuitgever uw betaling aan ons weigert te autoriseren, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen in de verzending of het niet leveren van uw bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet geaccepteerd of verwerkt.

    Opgelet: minderjarigen (jonger dan 18) mogen niet tot de aankoop overgaan, tenzij ze toestemming hebben van een van hun ouders of hun wettelijke voogd.

    4. Verzending
    Bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd volgens de gevraagde verzendmethode. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, maar wij kunnen geen schattingen geven aangezien wij voor de leveringen afhankelijk zijn van derden. Alle goederen worden geleverd onder voorbehoud van beschikbaarheid. Als wij uw goederen niet kunnen leveren op het moment dat wij de bestelling ontvangen, stellen wij u onmiddellijk op de hoogte en informeren wij u over de verwachte leveringsdatum - die een schatting is en geen garantie. U kunt de bestelling annuleren als u of uw klant niet wil wachten. Als de betaling reeds is verricht, ontvangt u het volledige bedrag van het artikel of de artikelen in kwestie terug.

    Indien de door ons geleverde goederen tijdens de verzending beschadigd zijn of niet overeenstemmen met de artikelen op de leveringsbon of de door u bestelde artikelen, dient u ons daarvan in kennis te stellen en de artikelen binnen 3 kalenderdagen na ontvangst terug te sturen. Indien wij deze kennisgeving niet ontvangen, wordt de klant geacht de artikelen te hebben aanvaard en er tevreden mee te zijn. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgschade als gevolg van te late levering of niet-levering door de door het bedrijf ingeschakelde vervoerder. Onze aansprakelijkheid is in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan is aangetoond dat de klant ze niet heeft ontvangen.

    Wanneer u een zending voor ons in ontvangst neemt, bent u in elk geval verplicht deze bij aankomst te controleren. De chauffeur of bezorger is wettelijk verplicht te wachten terwijl u de dozen controleert op tekenen van schade. Deze schade moet op de POD worden geschreven of u moet de zending in zijn geheel weigeren. Doet u dit niet, dan kan onze verzekering uw claim niet in behandeling nemen.

    Bezorg ons altijd foto's van schade (verpakking en product): [email protected]

    5. Artikelen retourneren en ruilen
    Wij willen dat u volledig tevreden bent met elke aankoop bij Bazar Bizar BVBA. Wij stellen alles in het werk om u een uitstekende kwaliteit, een goede prijs-kwaliteitverhouding en een uitstekende service te bieden. Indien u een artikel wenst terug te sturen omdat het beschadigd is, gelieve dan onmiddellijk na ontvangst van de beschadigde goederen een ticket in te dienen met foto's (van het pakket en de producten) en een beschrijving van de schade. U kunt uw retouraanvraag hier indienen. Na goedkeuring stuurt u de beschadigde goederen in de originele verpakking terug, samen met een afgedrukte versie van de goedkeuring van de retourzending, binnen 3 dagen na ontvangst. In voorkomend geval zullen wij het artikel of de artikelen omruilen of de volledige kostprijs terugbetalen.

    Houd er rekening mee dat wanneer u een dropshipping-bestelling hebt geplaatst, de goederen niet worden teruggenomen als de eindklant ze toch niet wil hebben. Het terugnemen van de goederen is dan de verantwoordelijkheid van de verkoper. In geval van schade geldt dezelfde procedure als hierboven beschreven.

    Wij nemen GEEN retouren aan op basis van kleine verschillen in kleur, materiaal of ontwerp. Wij werken alleen met handgemaakte producten van natuurlijke materialen, dus kleine onvolkomenheden of verschillen worden beschouwd als onderdeel van de aantrekkingskracht van onze collectie.

    6. Garantie
    Voor alle aangeboden producten geldt een garantie tegen fabricage- of materiaalfouten. De garantie duurt 14 dagen vanaf de datum van vertrek uit ons magazijn. Defecten veroorzaakt door ongevallen, nalatigheid of onoordeelkundig gebruik vallen niet onder de garantie.

    Voor een garantieclaim moet u het artikel terugsturen, samen met de ingevulde retourbon en een kopie van de originele leveringsbon. Dien hier uw verzoek in. Na goedkeuring kunnen de goederen worden teruggestuurd naar ons magazijn of worden opgehaald door een van onze logistieke partners.

    Voor een garantieclaim moet u het artikel terugsturen, samen met de ingevulde retourbon en een kopie van de originele leveringsbon. Na goedkeuring kunnen de goederen worden teruggestuurd naar ons magazijn of worden opgehaald door een van onze logistieke partners.

    7. Producten
    Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de kleuren op de website zo goed mogelijk overeenkomen met die van het daadwerkelijke product.

    Maar houd er rekening mee dat we natuurlijke materialen gebruiken, wat kleine verschillen in kleur en grootte toelaat. Bazar Bizar biedt geen terugbetalingen, vervangingen of uitwisselingen aan die voortvloeien uit het uiterlijk van de materialen zoals hier beschreven. Dit zijn allemaal bijzondere unieke aspecten die een klant aanvaardt bij de aankoop van artikelen uit de Bazar Bizar Collectie.

    Sommige van deze natuurlijke materialen (zoals hout) reageren op temperatuur- en vochtigheidsschommelingen door uit te zetten en te krimpen. Uw artikelen kunnen bewegingen en barsten vertonen bij het aanpassen - dit is geen fout, maar een natuurlijk verschijnsel in de vezels van een natuurlijk product. Veel van onze houtseries zijn karaktervolle houtsoorten met het uiterlijk van natuurlijk voorkomende knoesten. De verscheidenheid aan kleuren, nerven en knoesten in hout is gewoon het karakter van hout en geen gebrek. Geen enkel stuk hout is hetzelfde en klanten kunnen verschillen verwachten in tint, nerven, nerfpatroon, uitloging, scheuren en knoesten.

    Niets van dit alles wordt gezien als een fout; wij omarmen deze veranderingen als de natuurlijke kenmerken en schoonheid van houten meubelen.

    8. Force Majeure
    Wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet nakomen van onze verplichtingen indien dit het gevolg is van of veroorzaakt wordt door arbeidsconflicten of andere omstandigheden die redelijkerwijs buiten de macht van het bedrijf liggen, zoals situaties van overmacht, burgerlijke onrust of rellen, overstromingen, brand, stakingen, uitsluitingen, pandemieën, transportproblemen en afkondiging van wetten. Als het voor het bedrijf door dergelijke omstandigheden onmogelijk wordt om de bestelde artikelen geheel of gedeeltelijk binnen een redelijke termijn te leveren, is de aansprakelijkheid van de klant beperkt tot de waarde van de reeds geleverde artikelen, vermeerderd met de eventuele verzendkosten.

    9. Content
    Alle informatie die op onze website staat of in ander drukwerk van het bedrijf te lezen is, wordt beschouwd als niet-bindend of als erkend als beste praktijk. Dit moet alleen worden beschouwd als nuttig aanvullend advies naast andere erkende praktische richtlijnen. Alle informatie op onze website wordt regelmatig bijgewerkt.

    10. Prijzen en type- of drukfouten
    Wij controleren de prijzen en specificaties zo goed mogelijk, maar hoewel wij alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat deze correct zijn, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten en omissies. Wij behouden ons het recht voor onze prijzen en specificaties zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.

    11. Eigendom van de goederen
    Alle aan de klant geleverde artikelen blijven eigendom van Bazar Bizar BVBA totdat wij alle voor de betreffende artikelen verschuldigde bedragen hebben ontvangen.

    12. Klachten
    Alle klachten en opmerkingen kunt u sturen naar onze klantenservice via het contact formulier. Wij zullen ons best doen om uw klacht binnen 5 werkdagen af te handelen. Indien wij uw klacht niet onmiddellijk kunnen oplossen, zullen wij u informeren over de verwachte tijd en u op de hoogte houden van alle vragen.

    13. Veiligheid
    Wij stellen alles in het werk om de veiligheid van de gebruikers van onze online bestelservice te beschermen. Wij maken gebruik van SSL (secure socket layer) technologie om uw gegevens tijdens alle verkooptransacties met ons te beveiligen. Alle door u verstrekte informatie wordt volledig gecodeerd, zodat derden deze niet kunnen lezen. (Voor Netscape klikt u op het 'veiligheidspictogram' onderaan de taakbalk en controleert u of SSL2 en SSL3 zijn aangevinkt. Voor Internet Explorer klikt u op Beeld, Menu en Internetopties en klikt u op 'Geavanceerd'. Controleer daar of SSL2 en SSL3 zijn aangevinkt. Uw browser zal bevestigen dat u in een veilige omgeving werkt: op de taakbalk onderaan uw scherm verschijnt een pictogram met een vergrendeld hangslot of een afbeelding van een sleutel.

    14. Contactgegevens en maatschappelijke zetel
    Duffelsesteenweg 152 - 2550 Kontich - Belgium

    [email protected] - 0032 (0) 3 246 60 61

    Ingeschreven in de Kruispuntbank van Ondernemingen onder nummer BE0684 809 409. en het Handelsregister van de Rechtbank van Koophandel te Antwerpen met BTW-nummer BE0684 809 409.

    Bankrekeningnummer: BE 67 6451 0616 2087 - JVBABE22

    15. Copyright
    De inhoud van deze website en alle andere publicaties van BVBA Bazar Bizar zijn eigendom van of in licentie gegeven door BVBA Bazar Bizar of worden gebruikt met toestemming van de eigenaar. Reproductie is strikt verboden zonder toestemming.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »