Verzenden & retourneren

    Verzending

    Bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd volgens de gevraagde verzendmethode. Alle verzendkosten kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, maar wij kunnen geen schattingen geven aangezien wij voor de leveringen afhankelijk zijn van derden. Alle goederen worden geleverd onder voorbehoud van beschikbaarheid. Als wij uw goederen niet kunnen leveren op het moment dat wij de bestelling ontvangen, stellen wij u onmiddellijk op de hoogte en informeren wij u over de verwachte leveringsdatum - die een schatting is en geen garantie. U kunt de bestelling annuleren als u of uw klant niet wil wachten. Als de betaling reeds is verricht, ontvangt u het volledige bedrag van het artikel of de artikelen in kwestie terug.

    Indien de door ons geleverde goederen tijdens de verzending beschadigd zijn of niet overeenstemmen met de artikelen op de leveringsbon of de door u bestelde artikelen, dient u ons daarvan in kennis te stellen en de artikelen binnen 3 kalenderdagen na ontvangst terug te sturen. Indien wij deze kennisgeving niet ontvangen, wordt de klant geacht de artikelen te hebben aanvaard en er tevreden mee te zijn. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgschade als gevolg van te late levering of niet-levering door de door het bedrijf ingeschakelde vervoerder. Onze aansprakelijkheid is in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan is aangetoond dat de klant ze niet heeft ontvangen.

    Wanneer u een zending voor ons in ontvangst neemt, bent u in elk geval verplicht deze bij aankomst te controleren. De chauffeur of bezorger is wettelijk verplicht te wachten terwijl u de dozen controleert op tekenen van schade. Deze schade moet op de POD worden geschreven of u moet de zending in zijn geheel weigeren. Doet u dit niet, dan kan onze verzekering uw claim niet in behandeling nemen.

    Bezorg ons altijd foto's van schade (verpakking en product): [email protected]

    Artikelen retourneren en ruilen

    Wij willen dat u volledig tevreden bent met elke aankoop bij Bazar Bizar BVBA. Wij stellen alles in het werk om u een uitstekende kwaliteit, een goede prijs-kwaliteitverhouding en een uitstekende service te bieden. Indien u een artikel wenst terug te sturen omdat het beschadigd is, gelieve dan onmiddellijk na ontvangst van de beschadigde goederen een ticket in te dienen met foto's (van het pakket en de producten) en een beschrijving van de schade. Na goedkeuring stuurt u de beschadigde goederen in de originele verpakking terug, samen met een afgedrukte versie van de goedkeuring van de retourzending, binnen 3 dagen na ontvangst. In voorkomend geval zullen wij het artikel of de artikelen omruilen of de volledige kostprijs terugbetalen.

    Houd er rekening mee dat wanneer u een dropshipping-bestelling hebt geplaatst, de goederen niet worden teruggenomen als de eindklant ze toch niet wil hebben. Het terugnemen van de goederen is dan de verantwoordelijkheid van de verkoper. In geval van schade geldt dezelfde procedure als hierboven beschreven.

    Wij nemen GEEN retouren aan op basis van kleine verschillen in kleur, materiaal of ontwerp. Wij werken alleen met handgemaakte producten van natuurlijke materialen, dus kleine onvolkomenheden of verschillen worden beschouwd als onderdeel van de aantrekkingskracht van onze collectie.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »